Spring Haul 2016

Sunday, April 03, 2016




In the last season I've been (honestly) a bad buyer because I only looked in what I liked instead of looking in what I needed, and when I got to my home I regretted wht I bought. This time I made the difference and made a mental list of what I truly need.
~~~~
En temporadas pasadas he sido una mala compradora honestamente porque sólo me fijaba en lo que me gustaba y no en lo que necesitaba, y cuando llegaba a mi casa me retractaba por lo que había comprado. Esta vez fue la diferencia  e hice una lista mental sobre lo que necesitaba:


One of the first stuff I needed were some trousers. I never had ripped trousers and my mom didn't like the idea of buying something ripped but I wanted to try something new and I've really liked the trousers. (Store: Lefties) ~~~~
Una de las primeras cosas que necesitaba eran un par de pantalones. Nunca había tenido unos rotos y a mi mamá no le gustó la idea de comprar algo roto; pero quise intentar algo nuevo y la verdad es que si me han gustado mucho estos pantalones. (Tienda: Lefties)


I already looked at these boots three months ago and I couldn't buy them because they didn't have my size, thanks god! 'cause when I looked at them again the were on rebate. Wha I most like of them is the part in the back tha looks like the skin og an alligator, that I can wear them with anything and I look taller. (Store: Bershka) ~~~~
Estas botas ya las había visto desde hace tres meses y no me las pude comprar porque no había de mi número, ¡y que bueno! porque cuando las volví a ver estaban de rebaja. Lo que más me gustan de ellas es la parte de atrás que parece piel de cocodrilo, que se pueden combinar con lo que sea y que me hacen ver más alta. (Tienda: Bershka) 


I think what I need the most was a bomber. I wanted a bomber jacket since I saw Lily Pebbles wearing one. And when I saw it in the store, I bought it inmediatly. I regret nothing... (Store: Stradivarius) ~~~~
Creo que tener una chaqueta era lo que más necesitaba de lo que compré. Yo quise una bomber jacket desde que vi a Lily Pebbles usando una. Y cuando la vi en la tienda, la compré enseguida. I regret nothing... (Tienda: Stradivarius)

These shoes are one of my favourite pair of shoes ever. I have a love for ballet and with these I feel like in The Red Shoes, but the only bad thing about them is that they easily get dirty 'cause it's suede fabric, but whith a wet rag get clean. ~~~~
Estos zapatos son uno de mis zapatos favoritos de toda mi vida. Yo tengo un amor por el ballet y con estos me siento como en Las Zapatillas Rojas, lo único malo es que se ensucian muy rápido porque son de gamuza, pero con un trapito se lipian y quedan como nuevas.
 

For a long time I needed a new pair of sneakers. The other ones were rapped. I wanted a pair from Nike but these ones were cheaper and reallly comfortable. ~~~~
Desde hace tiempo que necesitaba unos nuevos tenis porque con los pasados ya se me estaban saliendo mis dedos. Yo que quería unos Nike pero estos estaban más a mi presupuesto y están muy cómodos.

In my closet I got a lot of white t-shirts and it was time to buy something different, simple and basic; and this was what I bought. (Store: Forever 21) ~~~~
En mi closet tengo muchas playeras blancas así que ya era hora de comprar algo diferente, sencillo y básico; y esto fue lo que compré. (Tienda: Forever 21)



This shirt was one of my favourites cause you can wear it in a formal event or in a casual day, plus I like the embroidery down. (Store: Lefties) ~~~~
Esta playera fue una de mis cosas favoritas que compré porque la puedes usar en un evento formal o en un día cualquiera, además me gusta el bordado abajo de ésta. (Tienda: Lefties)


I never wear make-up but thie occasion I decided to buy my first lipsticks. I wanted one a little bit dark because those are of my favourites when I see them in other people. And I also bought one coral that gives a girly touch to your look. (Brand: Maybelline) ~~~~
Yo nunca uso maquillaje pero esta ocasión decidí comprar mis primeros labiales. Quería uno oscuro porque son de mis colores favoritos cuando los veo en otras personas. Y también compré uno coral que da un toque girly a tu look. (Marca: Maybelline)
xoxo. lizbeth.

No comments:

Post a Comment