Thoughts On The Kendall and Kylie Game

Wednesday, May 25, 2016


The truth is I'm not a fan of the Kardashians, surely you have heard of them, about Kimye or Kylie cosmetics line or any event that occurs to them. In my opinion they are not a family that brings a lot (almost nothing) to society. But I'm on vacation and I'm at a stage of boredom so I decided to try the game of the Jenners. This was my experience with this game:

1° If you are not willing to lose money, this game is not for you. At first the game let you play  without any problem but later it to asks for more "energy" and if you did not have that energy you could get it with K-Diamonds and how you get the K-Diamonds?: with money :/. Just like to get more clothes you have to get diamonds and but the game doesn't give you so many. so if you want clothes, you have to pay for it...  And honestly I prefer to buy clothes for the real me.

2°  It doesn't have any difficulty. The game is basically about pressing the stars and that's it. That is all.

3° What attracts you to the game is that you can change your hair, clothes, eyes, skin tone... And it's true. I liked that you could change your makeup and dress differently for every occasion, but again resume: if you want more and better clothes, you have to give money.

4° You have to give money, there is no other way. I think this is the least thing I liked and I got upset, and when I realised  that they almost forces me to buy, I immediately removed the game. As you progress from level to level the game demands you for more energy and therefore they conduce you to buy it. Angry face.

IN CONCLUSION. Kendall & Kylie is not a game I would recommend. I had other expectations of the game, good expectations, seriously!; but I got disappointed. Of course I will not say it is the worst game ever but I think this game is just another way of Kendall and Kylie to extort money from people. If I have to rate this game from 1 to 5, I´d rate it with 2.5
     If you want to play Kendall & Kylie share with me your opinions. If you liked it or didn't liked it...
xoxo, Lizbeth
ps: this is MY opinion, if you don't agree with it DON´T be rude.


La verdad es que no soy una fan de las Kardashians, seguramente habrán escuchado hablar de ellas, si no es por Kimye o por la línea de cosméticos de Kylie o por cualquier acontecimiento que ocurra con ellas. En mi opinión no son una familia que aporte mucho (casi nada) a la sociedad. Pero estoy de vacaciones y estoy en una etapa de aburrimiento así que decidí probar el juego de las Jenner. Esta fue mi experiencia con este juego:

1° Si no estás dispuesto a perder dinero, este juego no es para ti. Al principio el juego te deja jugar sin ningún inconveniente pero después te pide más "energía" y si no tienes esa energía la puedes conseguir con K-Dimonds ¿y cómo consigues eso?: con dinero :/. Al igual que para conseguir más ropa tienes que conseguir los diamantes pero el juego no te da tantos así que si quieres ropa, tienes que pagar por ella... Y sinceramente prefiero comprar ropa para la verdadera yo.

2° No tiene dificultad alguna. El juego básicamente se trata sobre oprimir las estrellas y ya. Eso es todo.

3° Lo que más atrae el juego es que puedes cambiarte el cabello, la ropa, los ojos, el tono de piel... Y es verdad. Me gustó que pudieras cambiarte el maquillaje y vestirte diferente para cada ocasión, pero vuelvo a retomar: si quieres más y mejor ropa, como dicen, tienes que soltar el dinero.

 4° Tienes que dar dinero sí o sí. Creo que esto es lo que menos me gustó y me enojó, y cuando me dí cuenta de que a fuerzas querían que comprara, eliminé enseguida el juego. Conforme vas avanzando de nivel a nivel te piden más energía y por ende te orillan a que la compres. Cara enojada.


EN CONCLUSIÓN. Kendall&Kylie no es un juego que recomendaría. Yo tenía otras expectativas del juego, buenas expectativas, ¡en serio!; pero me decepcionaron. Claro que no diré que es el peor juego de la historia pero creo que este juego es sólo otra manera de Kendall y Kylie de sacarle dinero a las personas. Si tuviera que calificar este juego del uno al cinco le pondría 2.5

    Si quieren jugar Kendall&Kylie compártanme sus opiniones. Si les gustó o no les gustó...
xoxo, Lizbeth
ps: esta es MI opinión si no estás de acuerdo con ella no seas groser@.

No comments:

Post a Comment