Why Nude Is My New Favourite Colour

Saturday, May 21, 2016


 One of the things I do not like about my skin tone is that I can not use many colours on my nails or lips that make me feel comfortable. But this new trending of wearing nude colours emerged, and at first I was indifferent but two weeks ago I saw a picture of Gemma Styles with nude coloured nails, and I thought "Oh my God I want to have my nails like that!" (what the famous make you do) so I bought a nail polish of that colour. Then my love for this colour began to grow because I liked how the colour was on my skin and I bought the next week, a nude Maybaline lipstick  called "Blushing Pout" although this looked to be a more pinky tone, but I keep looking for more nude lipsticks because I think they look classy and can be any skin tone.

I hope you try this new colour either on the lips or nails and tell me what you think ;). And also I will write more often now that I´m on vacations so be tune! :-D
xoxo, Lizbeth

Una de las cosas que no me gustan de mi tono de piel es que no puedo utilizar muchos colores en mis uñas o labios en los que me sienta cómoda. Pero esta nueva moda de usar colores nude surgió, y al principio me era indiferente pero hace dos semanas vi una foto de Gemma Styles con sus uñas color nude, y pensé "¡Oh por Dios yo quiero tener las uñas así!" (lo que los famosos te hacen hacer) así que me compré un pintauñas de ese color. Después mi amor por este color empezó a crecer ya que me gustó como el color le quedaba a mi piel y me compré a la siguiente semana un labial nude de Maybaline llamado "Blushing Pout", aunque este resultó ser de un tono más rosita, pero seguiré buscando más labiales nude porque pienso que se ven classy y le puede quedar a cualquier tono de piel.
  
Espero que traten este nuevo color ya sea en los labios o en las uñas y también que me digan que piensan ;), ¡Y también voy a escribir más seguido ahora que estoy de vacaciones! :-D
xoxo, Lizbeth.

No comments:

Post a Comment