The 5 Nail Colours I Use The Most

Friday, June 24, 2016



I'm more the kind of girl who doesn't have specifically nail colours for every season. I use them on any season and play with the colours of my clothes instead. You can actually use this colours in any other season, and use them with summer clothes or with winter clothes. It looks really good in any clothing colour or pattern. Really sorry for not putting the links of the colours, it's really hard to find them online. So here are my top five:

Renova // Emma: This is purple (in the photo looks darker than it actually is) , more like a dark cherry colour with some glitter. What I like about this one is that is really last long but it literally takes hours to dry. Besides it's a dark colour I think you can use it with with a white tee and look good.

H&M // Skylight: First, this nail polish has one of the best names I've seen on every nail polish. I think it sets well with the colour. When I saw it in H&M I fell in love with it. It is a litmus blue, and it's clearly a colour for summer. It doesn't drys quickly but it doesn't take thirty minutes and it last like a week and a half. The only thing that I don't like about this nail polish is that if you have long nails it shows through.

Revlon // Hold 'Em: I bought this one like two weeks ago and it's my nail polish colour ever. My favourite colour is purple so that's why. It's a opaque purple but I think for a day out with the sun will looks pretty. It drys quickly and apparently is colour and base; and it last one week. Is my colour for the summer.

Avon // Sequined Turquoise: It's a clever name. And as it says is turquoise, with glitter. I have this nail polish for like three or four years already. And besides it's a little bit dark I think it's perfect for a party. It drys quickly and last about one week and a half, almost two weeks. This nail polish reminds me to the sea and mermaids.

Olé! // Venecia: Have no idea why it's called like that. I mean, I've never been in Venecia, but this colour doesn't reminds me of it.  It is a litmus pink and gold. It's almost like a nude colour but with gold touches. It makes me feel natural and simple. And it drys quickly and last long. Perfect for a day out with your friends.

    These are my top five, what are yours? Do you have specifically nail colours for the summer?
.....................................................................................................................................

Soy más del tipo de chica que no tienen colores de esmaltes para uñas específicamente para cada estación. Los uso en cualquier época del año y juego con los colores de la ropa en su lugar. En realidad puedew utilizar estos colores en cualquier otra estación, y utilizarlos con ropa de verano o con ropa de invierno. Se ve muy bien en cualquier color de la ropa o patrón. Una disculpa por no poner los links de los esmaltes, es muy difícil de encontrarlos en línea. Así que aquí están mis top cinco:

Renova // Emma: Este es de color morado (en la foto se ve más oscuro de lo que realmente es), más como un color vino con un poco de brillo. Lo que me gusta es que éste es realmente dura mucho pero, literalmente, toma horas para secar. Además de ser un color oscuro, creo que se puede usar con una camiseta blanca y se verá bien.

H&M // Skylight: En primer lugar, este esmalte de uñas tiene uno de los mejores nombres que he visto en todos los esmalte de uñas. Creo que fija bien con el color. Cuando lo vi en H&M me enamoré de el. Es un azul tornasol, y está claro que es un color para el verano. No se seca rápidamente, pero tampoco toma más de treinta minutos y dura como una semana y media. La única cosa que no me gusta de éste esmalte de uñas es que si tienes uñas largas se muestran a través.

Revlon // Hold 'Em: Compré éste como hace dos semanas y es mi color de esmalte de uñas favorita que alguna vez he tenido. Mi color favorito es el morado así que esa es la razón. Es un color morado opaco, pero creo que para un día afuera con el sol se ve bastante bien. Se seca rápidamente y al parecer es el color y la base; y dura una semana. Es mi color para el verano.

Avon // Sequined Turquoise: Es un nombre ingenioso. Y como dice el nombre, es turquesa; con brillos. Tengo este esmalte de uñas desde hace ya como tres o cuatro años. Y además de que es un poco oscuro creo que es perfecto para una fiesta. Se seca rápidamente y dura alrededor de una semana y media, casi dos semanas. Este esmalte de uñas me recuerda a la mar y las sirenas.


Olé! // Venecia: No tengo idea de por qué se llama así. Es decir, yo nunca he estado en Venecia, pero este color no me recuerda a ésta. Es una rosa tornasol combinado con oro. Es casi como un color nude, pero con toques de oro. Me hace sentir natural y sencilla. Se seca rápido y dura mucho tiempo. Perfecto para pasar un día con tus amigos.
  
    Estos son mis top cinco, ¿cuáles son los de ustedes? ¿Usan colores de uñas específicos para verano?




1 comment:

  1. Love these nail colours!!
    Xoxo,
    Love from www.trangscorner.com {a lifestyle, fashion, beauty, and food blog}

    ReplyDelete