On Sight | Thierry Lasry, Eugenia Kim, Alexander Wang

Monday, October 03, 2016



This season it's been really intense and I didn't have time to do anything (literally). I inclusive stopped going to ballet. So that's why I've been a bit missing and why I don't have favourites in this season to put in a whole post like in "Spring Reviews 2016". Of course I'm making an effort to keep posting, because it relax me and make me forget of all the pile of homework I have to do. Fashion  will always have a space for me.

Shoulder Bag: Stella McCartney | Sunlasses: Thierry Lasry | Beanie: Eugenia Kim | Dress: Alexander Wang | Cape: Saint Laurent

Esta temporada ha sido muy intensa y no he tenido tiempo de hacer nada (literalmente). Inclusive dejé de ir al ballet. Así que por eso he estado desaparecida un poco y por eso no tengo favoritos en esta temporada para poner en todo un post como en "Spring Reviews 2016". Por supuesto que estoy haciendo un esfuerzo para seguir posteando, porque me relaja y me hace olvidar de toda la pila de tarea que tengo que hacer. La moda siempre tendrá un espacio para mí.

No comments:

Post a Comment